تولید محتوا
نوشته شده توسط : رضا

تولید محتوا برای وب سایت

این روز ها اغلب کسب و کارها برای خود وب سایت دارند زیرا مشتریان زیادی در فضای اینترنت در حال جستجوی آن ها و خدمات و محصولاتشان هستند. اما تنها داشتن یک وب سایت برای شروع راه در عرصه راه اندازی کسب و کار اینترنتی می باشد و یک وب سایت بدون محتوا کاملا از دید ها پنهان بوده و نبودش فرق چندانی ندارد. در حقیقت تولید محتوا را سوخت ماشین کسب و کار شما می توان دانست.

برای تولید محتوا دو راه وجود دارد:

شرکت ها و صاحبان وب سایت می توانند خود تولید محتوای اصولی را یاد بگیرند و یا می توانند از خدمات تولید محتوا شرکت های دیگر استفاده کنند و این کار را به یک تیم متخصص بسپارند.

تبلیغ نویسی حرفه ای در تولید محتوا

بهترین شیوه برای بازاریابی کسب و کارتان استفاده از مطالب و محتواهای تبلیغاتی حرفه ای است. شما ممکن است اولین باری باشد که با عبارت تبلیغ نویسی حرفه ای آشنا می شوید ولی این اطمینان را به شما می دهیم مهم ترین کاری که می بایست انجام دهید یادگیری نوشتن همچین محتواهایی است.

تولید محتوا آموزشی

گاهی برای کسب اعتماد مشتری باید بعضی نیاز های وی را برطرف کنید تا به مرور اعتماد او را کسب کنید و بهترین روش برای ایجاد اعتماد تولید محتوا آموزشی است. به عنوان مثال چنانچه خدمات خاصی را ارائه می دهید بهتر است مقداری از آن را آموزش دهید تا مشتری شما نحوه استفاده از آن را نیز یاد بگیرید زیرا گاهی برخی از کاربران به دلیل اینکه نحوه استفاده از محصولی را بلد نیستند آن را خریداری نمی کنند.

تولید محتوای گرافیکی/اینفوگرافیک

تولید محتوا به صورت گرافیکی مخصوصا در رابطه با رسانه های اجتماعی برای جلب توجه مخاطبان انجام می شود. افراد اغلب زمان زیادی را برای خواندن اختصاص نمی دهند، بنابراین استفاده از تصاویر جذاب یا آوردن اطلاعات در قالب اینفوگرافیک، پست های شما را مخاطب پسند تر می کند.

تولید محتوا رسانه های اجتماعی

با گذشت زمان فعالیت افراد در رسانه های اجتماعی روز به روز بیشتر می شود و شما ازین موضوع به سود کسب و کار خود استفاده کنید. به عنوان مثال از جمله رسانه های اجتماعی خیلی به روز و فعال تلگرام و اینستاگرام می باشد.

تولید محتوا پروسه بسیار زیاد و پیچیده ای دارد که باید به طور کامل به آن پرداخت شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: